Vracení zboží

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Mohu si pro vrácení dětského hřiště FATMOOSE zvolit vlastní dopravní společnost?

Bohužel Vám z logistických důvodů nemůžeme nabídnout výběr objednané dopravní společnosti. Není také možné, abychom dopravní společnosti předávali informace, protože tyto společnosti při expedici často spolupracují se subdodavateli.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Jak mám postupovat, když chci výrobek poslat zpět?

Pokud se v případě vracených výrobků jedná o výrobek pro dopravní společnost, budeme s tebou společně koordinovat termín vyzvednutí dopravní společností a přebíráme veškeré náklady za vrácení zboží.

Pokud se však jedná o menší balíky, žádáme Vás, abyste je samostatně vrátili prostřednictvím balíkové služby podle Vašeho výběru.

Tip: Vždy si zvolte stejného dodavatele, který byl odpovědný i za dodávku Vašeho zboží. Zpravidla se jedná o nejlevnější variantu.

Pro rychlý a bezproblémový průběh doporučujeme použít náš formulář pro navrácení. Tento proces však není povinný.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Potvrdí Wickey dojití mého vraceného zboží?

Jakmile vracené zboží obdržíme, obdržíte od nás samozřejmě e-mail, ve kterém Vám potvrdíme dojití Vašeho vráceného zboží.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Jako obdržím zpět své peníze?

Vracení peněz závisí na zvoleném způsobu platby. Pokud jste objednávku platili platbou předem, pak nám prosím zašlete své kontaktní údaje, abychom mohli provést vrácení platby. Pokud jste si objednali přes PayPal, kreditní kartu nebo Amazon, Vaše platební údaje jsou již uloženy a ke zpracování Vašeho vrácení peněz nepotřebujeme žádné další údaje. Kromě toho vezmi prosím na vědomí, že vrácení peněz může trvat až 14 dní.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Kolik mám času na reklamaci výrobku?

Základní reklamační lhůta neexistuje. Na naše dřevěné díly získáte záruku 10 let a na příslušenství 2 roky. Tímto není dotčena platnost zákonných předpisů. Další informace naleznete také v našem Právo odstoupit od smlouvy.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Jak mám postupovat, pokud byla moje objednávka doručena nekompletní nebo poškozená?

Navzdory našim spolehlivým partnerům nelze tu a tam zabránit případné chybě v dodávce. V případě poškození viditelného na první pohled požádejte přepravce, aby tuto skutečnost zaznamenal na nákladní list. Prosíme vás, abyste zboží přesto převzali a podle montážního návodu zkontrolovali jeho úplnost a neporušenost a případné poškození zdokumentovali fotografiemi.
Následně nás prosím kontaktujte prostřednictvím našeho kontaktního formuláře a zašlete nám kompletní seznam dotčených dílů včetně fotografií. Pouze s kompletním seznamem postižených částí se můžete vyhnout delšímu čekání.
Co nejrychleji se vám ozveme s návrhem vhodného řešení.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Mohu odmítnout převzetí dětského hřiště FATMOOSE, pokud je vážně poškozeno?

Navzdory našim spolehlivým partnerům nelze tu a tam zabránit případnému poškození dodávky. V případě poškození viditelného na první pohled požádejte přepravce, aby tuto skutečnost zaznamenal na nákladní list. Prosíme vás, abyste si zboží zkontrolovali hned při převzetí, zda je kompletní a nepoškozené. Poté kontaktujte náš zákaznický servis pomocí kontaktního formuláře. O náhradu se postaráme co nejdříve.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Jak mám postupovat, když chci výrobek vyměnit?

I výměna zboží se provádí prostřednictvím formulář pro navrácení. Uveďte v něm svou e-mailovou adresu a číslo objednávky a postupujte podle pokynů na následujících stránkách. Co nejrychleji Vás bude kontaktovat náš zákaznický servis, aby s Vámi projednal další postup.