Proč jsme tak dobří?

  • Impregnované masivní dřevo
  • Skvělá nabídka za nízké ceny
  • Doprava zdarma

Odeslání a dodávka

Dodávka

Naše dětská hřiště Vám dodáme prostřednictvím dopravní společnosti. Menší vybavení a příslušenství Vám bude doručeno balíkovou službou.

Protože s našimi e-shopy FATMOOSE dodáváme téměř do celé Evropy, spolupracujeme s velkým počtem spedičních společností. V případě menších balíčků spolupracujeme se společnostmi DHL, GLS, DPD nebo UPS.

Bezpečnost na prvním místě – to je naše heslo při balení! Naše zboží obdržíte bezpečně, robustně a solidně zabalené jako balíček nebo paletu s ochrannou fólií. Větší balíky, jako jsou dětská hřiště nebo houpačky Vám bezpečně doručí dopravní společnost až na okraj chodníku.

Navzdory našim spolehlivým partnerům nelze tu a tam zabránit případnému poškození dodávky. V případě poškození viditelného na první pohled požádejte přepravce, aby tuto skutečnost zaznamenal na nákladní list. Prosíme vás, abyste si zboží zkontrolovali hned při převzetí, zda je kompletní a nepoškozené. Pokud by snad něco nebylo k vaší plné spokojenosti, obraťe se prosím pomocí kontaktního formuláře na náš zákaznický servis a jako předmět dotazu zvolte „Záruka – Poskytnutí záruky". O náhradu se postaráme co nejdříve.

Doručení obvykle probíhá nákladním vozidlem do 7,5 t (standardní rozměry: D 6 x Š 2,45 x V 2,45 m) nebo do 12 t (standardní rozměry: D 7,20 x Š 2,50 x V 2,60 m). Pokud je ulice ve vaší doručovací adrese příliš úzká pro dodání, máte samozřejmě při zadávání objednávky možnost uvést alternativní dodací adresu. To platí také v případě, že je silnice pro vozidla nad 3,5 t uzavřená nebo není zpevněná.
Pokud si i přes nepříznivé podmínky přejete doručení na požadovanou adresu, prosíme o pochopení, že tím může dojít k navýšení přepravních nákladů a prodloužení doby zpracování.

Zásadně platí: Jedna objednávka, jedna dodávka! Může se stát, že jste nakupovali tak pilně, že se zkrátka všechno do jednoho balíku nevejde. Také naše dětské postele a dětská hřiště Tiny zasíláme za jistých okolností ve více balících.

Toto není bohužel z organizačních důvodů možné. Dodávka je zajištěna na okraj chodníku – a pak už je to na Vás.

Pokud bys potřeboval avizovaný termín dodání krátce předem změnit, stačí zavolat na číslo +420 (0)22 8880 345. V tomto případě však mohou přepravní společnosti vzniknout náklady na skladování a další náklady, které se mohou s výhradou a v závislosti na situaci vztáhnout na tebe. Bližší informace získáš telefonicky na čísle našeho zákaznického servisu.

Prosíme vás, abyste se této situace pokud možno vyvarovali, aby byla pracnost (a také případné vícenáklady) pro všechny zúčastněné strany co nejmenší. Pokud by z Vaší strany přesto nebylo možné, abyste byli v uvedeném termínu doma, pak zasáhneme: Dopravní společnost se obrátí na nás a my zase na Vás, abychom sjednali nový termín dodání.

Kromě toho rádi uhradíme náklady na doručení vaší první dodávky přepravní společností v případě objednávky s hodnotou zboží nad 50 EUR. Pokud by však byla požadována ještě druhá dodávka, ověříme u přepravní společnosti, v jakém rozsahu vzniknou další náklady, které vám musíme s výhradou zaúčtovat.

Možnosti dodání

I když bychom každého z našich zákazníků rádi pozdravili osobně, není bohužel vyzvednutí na místě z organizačních důvodů možné.

To bohužel zásadně není možné. Ale samozřejmě si jako místo dodání můžete zvolit adresu, na které si zboží převezme milá osoba, které důvěřujete.

To není z organizačních důvodů bohužel možné. Přesto se snažíme k Vám objednané zboží doručit co nejrychleji.

Den doručení si můžete domluvit s dopravní společností. Přesný termín dodání by však měl proběhnout nejpozději 3 dny po kontaktování přepravní společnosti. V opačném případě mohou vzniknout náklady na skladování a další náklady, které vám musíme s výhradou a v závislosti na situaci zaúčtovat.

Jasně – pracujeme multikulturně! Jsme hrdí na to, že můžeme naše dětská hřiště nabízet již v řadě evropských zemí.

V sobotu a neděli si naši dopravci užívají svůj zasloužený víkend. Doufáme, že Vy též!

Stav objednávky

O stavu vaší objednávky vás budeme průběžně informovat, a proto vám budeme během celého procesu objednávání a doručování zasílat oznámení. E-mail s příslušnými informacemi tedy obdržíte, jakmile dorazí vaše platba, jakmile bude vaše objednávka připravena k odeslání a jakmile vaše objednávka opustí náš sklad,.

Pokud vám bude objednávku doručovat přepravní společnost, bude vás kontaktovat, aby si s vámi dohodla termín dodání. V případě balíkové zásilky obdržíte po odeslání zboží od příslušného poskytovatele balíkových služeb odkaz na sledování zásilky, pomocí kterého si můžete kdykoli zobrazit stav své dodávky.

Dodací lhůta

Průměrnou dobu dodání najdeš na příslušné stránce jednotlivých výrobků. Zde uvedená lhůta začíná vždy po přijetí platby.

Pokud objednáte více výrobků s rozdílnými dodacími lhůtami, můžete se vždy orientovat podle nejdelší uvedené dodací lhůty. Dodatečně mějte na paměti, že se Vaše dodávka může skládat z několika balíků.