Odeslání a dodávka

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Jak jsou výrobky FATMOOSE dodávány?

Naše dětská hřiště Vám dodáme prostřednictvím dopravní společnosti. Menší vybavení a příslušenství Vám bude doručeno balíkovou službou.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Se kterými dopravními společnostmi, případně se kterými balíkovými službami FATMOOSE spolupracuje?

Protože s našimi e-shopy FATMOOSE dodáváme téměř do celé Evropy, spolupracujeme s velkým počtem spedičních společností. V případě menších balíčků spolupracujeme se společnostmi DHL, GLS, DPD nebo UPS.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Jak jsou dětská hřiště FATMOOSE balena?

Bezpečnost na prvním místě – to je naše heslo při balení! Naše zboží obdržíte bezpečně, robustně a solidně zabalené jako balíček nebo paletu s ochrannou fólií. Větší balíky, jako jsou dětská hřiště nebo houpačky Vám bezpečně doručí dopravní společnost až na okraj chodníku.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Nač bych si měl dát pozor při doručování dodávky a co bych měl předem ověřit?

Navzdory našim spolehlivým partnerům nelze tu a tam zabránit případnému poškození dodávky. V případě poškození viditelného na první pohled požádejte přepravce, aby tuto skutečnost zaznamenal na nákladní list. Prosíme vás, abyste si zboží zkontrolovali hned při převzetí, zda je kompletní a nepoškozené. Pokud by snad něco nebylo k vaší plné spokojenosti, obraťe se prosím pomocí kontaktního formuláře na náš zákaznický servis a jako předmět dotazu zvolte „Záruka – Poskytnutí záruky". O náhradu se postaráme co nejdříve.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Je objednávka několika výrobků FATMOOSE dodávána společně?

Zásadně platí: Jedna objednávka, jedna dodávka! Může se stát, že jste nakupovali tak pilně, že se zkrátka všechno do jednoho balíku nevejde. Také naše dětské postele a dětská hřiště Tiny zasíláme za jistých okolností ve více balících.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Pomůže mi řidič dopravní společnosti odnést dětské hřiště FATMOOSE na můj pozemek?

Toto není bohužel z organizačních důvodů možné. Dodávka je zajištěna na okraj chodníku – a pak už je to na Vás.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Existuje možnost změnit termín dodání u dopravní společnosti krátce před dodáním?

Pokud bys potřeboval avizovaný termín dodání krátce předem změnit, stačí zavolat na číslo +420 (0)22 8880 345. V tomto případě však mohou přepravní společnosti vzniknout náklady na skladování a další náklady, které se mohou s výhradou a v závislosti na situaci vztáhnout na tebe. Bližší informace získáš telefonicky na čísle našeho zákaznického servisu.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Jak mám postupovat, když při dodání nejsem doma?

Prosíme vás, abyste se této situace pokud možno vyvarovali, aby byla pracnost (a také případné vícenáklady) pro všechny zúčastněné strany co nejmenší. Pokud by z Vaší strany přesto nebylo možné, abyste byli v uvedeném termínu doma, pak zasáhneme: Dopravní společnost se obrátí na nás a my zase na Vás, abychom sjednali nový termín dodání.

Navíc je naše první doručení zdarma. Pokud by však byla požadována ještě druhá dodávka, ověříme u přepravní společnosti, v jakém rozsahu vzniknou další náklady, které vám musíme s výhradou zaúčtovat.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Je možno objednávku vyzvednout na místě?

I když bychom každého z našich zákazníků rádi pozdravili osobně, není bohužel vyzvednutí na místě z organizačních důvodů možné.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Je možno mou objednávku doručit do balíkové stanice?

To bohužel zásadně není možné. Ale samozřejmě si jako místo dodání můžete zvolit adresu, na které si zboží převezme milá osoba, které důvěřujete.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Nabízí FATMOOSE také expresní doručení?

To není z organizačních důvodů bohužel možné. Přesto se snažíme k Vám objednané zboží doručit co nejrychleji.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Mohu zadat požadovaný termín doručení?

Den doručení si můžete domluvit s dopravní společností. Přesný termín dodání by však měl proběhnout nejpozději 3 dny po kontaktování přepravní společnosti. V opačném případě mohou vzniknout náklady na skladování a další náklady, které vám musíme s výhradou a v závislosti na situaci zaúčtovat.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Dodává FATMOOSE také do zahraničí?

Jasně – pracujeme multikulturně! Jsme hrdí na to, že můžeme naše dětská hřiště nabízet již v řadě evropských zemí.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Ve které dny neprobíhají dodávky?

V sobotu a neděli si naši dopravci užívají svůj zasloužený víkend. Doufáme, že Vy též!

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Mám možnost vidět stav své objednávky?

O stavu vaší objednávky vás budeme průběžně informovat, a proto vám budeme během celého procesu objednávání a doručování zasílat oznámení. E-mail s příslušnými informacemi tedy obdržíte, jakmile dorazí vaše platba, jakmile bude vaše objednávka připravena k odeslání a jakmile vaše objednávka opustí náš sklad,.

Pokud vám bude objednávku doručovat přepravní společnost, bude vás kontaktovat, aby si s vámi dohodla termín dodání. V případě balíkové zásilky obdržíte po odeslání zboží od příslušného poskytovatele balíkových služeb odkaz na sledování zásilky, pomocí kterého si můžete kdykoli zobrazit stav své dodávky.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
S jakou dodací lhůtou mohu počítat?

Průměrnou dobu dodání najdeš na příslušné stránce jednotlivých výrobků. Zde uvedená lhůta začíná vždy po přijetí platby.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Prodlouží se doba dodání, když objednám více výrobků?

Pokud objednáte více výrobků s rozdílnými dodacími lhůtami, můžete se vždy orientovat podle nejdelší uvedené dodací lhůty. Dodatečně mějte na paměti, že se Vaše dodávka může skládat z několika balíků.