Jak mohu vrátit zboží zpět?
Nejste spokojeni s výrobkem nebo jste obdrželi nesprávné zboží? Pokud chcete výrobek vrátit, informujte se v následujících krocích.
1. Použijte formulář pro vrácení zásilky, vyberte výrobek, který chcete vrátit, a řiďte se dalšími pokyny.
2. Po přijetí formuláře vás budeme kontaktovat, abychom s vámi odsouhlasili vrácení.
3. Výrobek/výrobky pečlivě zabalte a přiložte kopii faktury.
4. Po obdržení vráceného zboží vám vrátíme kupní cenu.
V případě zboží dodaného spedicí hradíme náklady na vrácení zboží následujícím způsobem: po obdržení vašeho odstoupení od smlouvy u vás ve sjednaném termínu vyzvedneme zboží prostřednictvím spediční společnosti na naše náklady. Ve všech ostatních případech nesete přímé náklady na vrácení zboží vy.
Co mám dělat, je-li zboží poškozené?
Nebyl váš výrobek řádně dodán? To je nám opravdu líto. Každou objednávku velmi pečlivě balíme. Bohužel nemůžeme pokaždé zabránit poškození během přepravy. Informujte se prosím v dalších krocích, abychom pro vás rychle našli řešení:
1. Při přijetí vždy vybalte zboží a zkontrolujte, zda nebylo poškozeno při přepravě.
2. V případě škody způsobené přepravou nechte řidiče tuto škodu zaznamenat na dodací list.
3. Dodané zboží vždy převezměte (Neodmítejte prosím převzetí ani je nezasílejte zpět).
4. Použijte formulář pro vrácení zásilky, vyberte výrobek, který chcete vrátit, a řiďte se dalšími pokyny.
5. Po přijetí formuláře vás budeme kontaktovat, abychom tuto záležitost vyřešili k vaší spokojenosti. Případně vám rychle a zdarma zašleme náhradní zboží.
Vyplňte prosím tato pole.
E-mailová adresa, uložená při objednávce.
Kompletní číslo objednávky, začínající CZF a 10 čísly (najdete je na potvrzení objednávky).
* Povinná pole